pátek 24. dubna 2015

Korektory pro bledulky.

Již jsme si napsali něco o makeupech pro nás něžné víly, které máme problém v ČR sehnat světlý makeup a nyní se podíváme blíže na korektory .
Korektory:
První korektor bude od přírodní kosmetiky Alverde. Seženete jej v síti drogerií DM.

Jmenuje se tuším makeup proti zarudnutí pleti, mají ho i v tyčince, která je tužší. Mě více vyhovuje verze v kelímku, lépe se roztírá, je mazlavější. Na celý obličej bych jej nedoporučovala, ale na pupínky a zarudlá místa je úplně perfektní. Taky velmi příjemně voní.

Další je aknecolor llight. Většina lidí co znám si kupuje aknecolor v obou barvách a ty si pak smíchá dle potřeby, já používám pouze světlý, Aknecolor je perfektní na pupínky, během pár hodin je vysuší. Jeho cena je přijatelná a koupíte jej v každé lékárně bez lékařského předpisu. Pokud budete aknecolory míchat nezapomeňte, že výsledná barva by měla být světlejší než váš makeup.
Znám více firem co prodává korektory v zelené barvě, které se mají přizpůsobit pleti, spoustu jsem jich dokonce vyzkoušela, nakonec jsem však zůstala u těchto dvou, které sedí k mé pleti nejlépe a jsou cenově dostupné pro všechny. Vím ovšem, že každý máme pleť jinou a to co vyhovuje mně, nemusí sedět někomu jinému. Budu ráda, když mi napíšete, jaké korektory používáte vy a jaký by jste už nikdy nekoupili. Příště se podíváme blíže na pudry pro nás bledulíny. S těmi se v poslední době doslova roztrhl pytel, kéž by to tak bylo do budoucna i s makeupy.


Žádné komentáře:

Okomentovat