Přeskočit na hlavní obsah

Makeupy pro bledulky.

Příjde mi, že  u nás v ČR je obrovský problém sehnat makeup pro člověka s bledou pletí jako jsem já. A to dokonce nejsem nějaká extrémní bledule. Trvalo mi dlouho, než jsem dokázala sehnat makeup, který by mi alespoň trochu seděl. O těch z drogerie ani nemluvím. Takže jsem se rozhodla napsat článek pro děvčata, které mají stejný problém jako já.

Bohužel makeupy, které zde budu ,,propagovat" v běžné drogerii neseženete a pokud ano, tak ne v potřebném odstínu.

První makeup je od firmy Lush a jmenuje se Jackie oates.



 Jedná se o malinkou lahvičku, která ovšem v mém případě vydržela velmi dlouho, krytí je tak střední intenzity, ovšem už podle složení plného olejů se jedná spíše o mastnější makeup, V zimě mi zcela vyhovoval po přepudrování krásně držel, ale v létě to bylo horší. Nejspíše to bylo mou mastnou pletí, pokud máte pleť sušší, bude pro vás tento makeup ideální. Líbí se mi na něm, že jde o handmade produkt, který využívá přírodní ingredience a hlavně obsahuje ovesné vločky, které jsou pro pleť úžasné (už jste zkoušeli pleťovku z ovesných vloček?).  Navíc jde o vegetariánský produkt, takže chráníte zvířátka.
Produkt koupíte zde, ale připravte se na vyšší cenu: jackie oates

Další makeup je od dermacolu, jde o dermacol cover, odstín 208.





Tento makeup je daleko hutnější a těžší, než makeup předchozí, byl vyroben pro barrandov k profesionálnímu líčení, díky tomu má úžasné vlastnosti, perfektně kryje, vydrží dlouho, déle než mé předchozí makeupy. není potřeba jej ani nijak zvlášť zafixovávat pudrem. Má dokonce i vysoký uv faktor spf 30. Firma slibuje, že je hypoalergenní, nevím co je na tom pravdy, nikdy jsem s žádnou kosmetikou problém neměla, takže nemohu posoudit. Dále slibují, že makeup je voděodolný, s tím však nesouhlasím, ano asi vydrží trochu víc, než jiné makeupy, ale voděodolný rozhodně není. Stačí si prokápnout oči kapkami a máte v makeupu cestičky. Doporučuji jej nanášet ve velmi malém množství, jinak působí jako maska. Seženete jej na internetu, nebo v některých drogeriích Teta, ale tam jsem na něj upřimně narazila pouze jednou.


Příště se podíváme na korektory a pudry pro nás bledule.
A co vy, jaký používáte makeup?
Je nějaké téma, které by jste na mém blogu uvítali?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Beauty adventní kalendáře

Při včerejším pozorování třepotajícího se plamínku na první zapálené adventní svíčce, jsem si vzpomněla, jaké to bylo, když jsem si v dětství vyloupávala čokoládu z adventního kalendáře a trošku se mi zastesklo po těch bezstarostných časech. Čokoláda je super!!! Ale dnes už jsem velká holka a co si budeme povídat ten čtvereček čokolády už přece jenom není to pravé.

Když jsem asi před dvěma lety viděla poprvé beauty adventní kalendář, byla jsem fascinována. Připadala jsem si zase jako malá holka ve vánoční pohádce. Tyto kalendáře mě fascinují dodnes a jejich nabídka je rok od roku bohatší.

Tady nabízím pro inspiraci výčet alespoň několika z nich. Snad někoho z Vás uchvátí tak jako mě.

Nyx:
V tomto skvělém adventním kalendáři najdete nejenom krémové rtěnky, rozjasňovač, oční stíny, ale také spoustu další dekorativní kosmetiky. Obsahuje celkem 24 okýnek. Cena 1299 Kč.


Clarins: Pokud máte rádi kosmetiku clarins, tento adventní kalendář Vás určitě potěší. Obsahuje pečující krémy, odličovače …

Zajímavé adventní kalendáře

Blíží se nám advent a Mikuláš. K adventu pro mě neodmyslitelně patří adventní kalendář. Já jako malá zbožňovala vylupování malých čokoládiček z okýnek a vždy jsem měla co dělat, abych je nevyloupala všechny.

V dnešní době však kromě klasických čokoládových adventních kalendářů, najdeme i různé netradiční. Zdá se, že kalendáře už nejsou pouze záležitostí malých dětí, ale potěší i dospělé. Takže pokud nevíte co nadělit svým blízkým na Mikuláše, tady je malá inspirace:

Mixit:
Skvělý nápad na adventní kalendář dostala firma mixit. Tento kalendář udělá radost všem milovníků zdravé výživy. Najdete v něm jak kaše do kapsy, tak musli, těšit se však můžete i na mrazem sušené ovoce a výborné mixitky. Cena: 749 Kč.


Lush: Na Lush jsem tady nejednou pěla ódy. Jde o značku přírodní, ručně vyráběné kosmetiky, která netestuje na zvířatech, je vegetariánská, v některých případech dokonce veganská. Jejich produkty vždy nádherně voní. Letos pro Vás přichystali dvanáctidenní adventní kalendář plný voňavých…

Dermacol 16h neslíbatelná rtěnka.

Nikdy jsem rtěnky nenosila, vždycky jsem jen obdivovala ženy, které je dokázaly nosit, tedy spíše jednu konkrétní ženu s obrovským Ž. Poté co na svém youtube kanálu SvetpodleLu zveřejnila tutoriál, jak tuhle rtěnku používat, rozhodla jsem se, že do toho půjdu a musím říct jedno, nelituji. 16 hodinové rtěnky od Dermacolu jsou prostě úchvatné, vydrží snad všechno. Mám zatím odstíny 1 a 6, ale pochybuji, že odolám i těm ostatním.

Můžu říct jen jedno Lu mnohokrát děkuji, díky Vám jsem začala nosit rtěnky a to už je co říct. A co vy, nosíte rtěnky? Už máte tento zázrak od dermacolu? Jak jste s ním spokojené?