sobota 13. února 2016

Decibely lásky recenze

Tak jsem vyrazila na slavnostní uvedení filmu Decibely lásky v Ostravě. Plně vyprodané byli celé dva sály v kině cinestar. Velkým tahákem na tento film se stalo veřejné uvedení filmu přímo Michalem Davidem a některými herci a slibovaná autogramiáda. Celá akce začínala v 17:30 v obchodním centru Futurum. Pod pódiem se sešla spousta lidí. Před autogramiádou vystoupil se dvěmi písničkami autor hudby Michal David a poté zazpívala svou píseň i Alžběta Bartošová. Následovala autogramiáda Michala Davida, Alžběty Bartošové, Miloslava Halíka a Anety Vrzalové.

Po jejím skončení jsme se přesunuli do promítacího sálu, kde nám zatančila skupina Beat up své vystoupení na písně Michala Davida. Následoval prostor, kdy se diváci mohli dotazovat tvůrců na průběh natáčení.

Samotný film, či spíše muzikál byl slabší. Nebýt asi dvou až tří známých hitů Michala Davida a několika nových písní a pár pěkných choreografií, nebylo by skoro na co koukat. Jen mě mrzí pojetí písní, když zpívá Filip Cíl na konkurzu do muzikálu, kde se uchází o hlavní roli píseň Láska z muzikálu Tři mušketýři, zazpívá ji tak neskutečně falešně, že mě až udivuje, že jej do muzikálu vzali. A když na konci filmu zapěje Karel Gott s Ivou Janžurovou předělanou písničku To stárnutí zrádné z muzikálu Kat Mydlář mají ti co tuhle píseň znají co dělat aby se nerozesmáli. Nebo snad nerozplakali?

Jedno se musí ale Michalu Davidovi uznat, je to legenda, která si vždycky svoje fanoušky najde a film je ve výsledku přece jenom lepší než Andílci za školou, kteří byli tak trochu krok vedle.