středa 17. února 2016

Koho sleduji na youtube?

Každý máme své oblíbence. Koho sleduji já?

Odvázané rodinky:

U mě to začalo u nás dobře známými Sacconejolys. Kdo by se hned nezamiloval do roztomilé Emilie nebo malinkého Eduarda, kteří neustále tropí nějaké lotroviny? A co teprve ta obří smečka pejsků? Děti dokáží být úžasné téma k odreagovaní a co si budeme povídat, Sacconejolyovi jsou tak trošku dokonalá rodinka, která má vše, nebo se aspoň tak tváří.


A v poslední době jsem propadla i kouzlu Shaytards. Věděla jsem o nich už dříve, ale jako bezstarostní blázniví Američané s pěti dětmi na mě  byli přece jenom trošku silná káva. Poslední dobou však nevěřícně koukám a nestačím se divit. Dětičky lítající po obchoďáku a pojídající různé potraviny, velký statek plný zvířat, bezstarostná maminka, která ,,zvládá" pět dětí a hlavně bláznivý tatínek, se kterým si užijí spoustu legrace. Nikdo nic neřeší, nikomu nevadí zablácené oblečení při hře nebo snad jiný nepořádek. Prostě něco co v Česku neuvidíte.

Dokonalé holky:

Tak sem bych určitě zařadila A cup of style. Vsadím se, že je většina z vás velmi dobře zná. Koukám na ně hlavně ze zvědavosti a musím přiznat, že děvčata jsou velmi inspirativní v mnoha směrech. Ve mně však vyvolávají pocit, že jsou až nadlidsky dokonalé. Což je trošku depresivní. Sleduji je když se potřebuji nakopnout a trošku inspirovat.

zdroj obrázku
Petra lovely hairs je spíše taková střední cesta, kromě líčení, díky kterému je asi na české youtube sféře známá má i spoustu užitečných videí o sebevědomí, úzkostech atd.

Skutečné holky:

Svět podle Lu byla člověkem, kvůli kterému jsem si založila účet na youtube a první komu jsem dala odběr. Je to pravý opak A cup of style. Je to normální člověk, na nic si nehraje, není dokonalá a ani se tak před fanoušky netváří, naopak narovinu mluví i o těch nepříjemných životních situacích, kterých v jejím životě nebylo málo. Takže pokud už nechcete koukat na dokonalé osudy dokonalých youtuberů a chcete si u videa i občas zabrečet doporučuji Lu. Mimo to se také dozvíte jak se líčit, oblékat, vyrobit vlastní makeup, i jak uvařit netradiční jídla. 
zdroj obrázku

Jordan Bone:
Tahle slečna má můj obrovský obdiv, ač upoutaná na vozík, neschopná rozevřít ruce, dokáže s makeupem na sobě úplné zázraky. Kdybych tohle dokázala já svýma zdravýma rukama, byla bych nejšťastnější žena pod sluncem. Má ode mě palec nahoru, protože vyrovnat se s nepřízní osudu a otevřít se celému světu a ukázat, že i přesto nejsem k zahození, chce opravdu notnou dávku odvahy.

Žádné komentáře:

Okomentovat