středa 17. února 2016

Oblíbené potraviny Únor

Tak jsme pomalu za polovinou nejkratšího měsíce roku. To nám to ale rychle letí. Taky je u vás tak neskutečně sychravo? Nemůžu se dočkat léta. Na to si však budeme muset ještě chvíli počkat. Člověk se má přece radovat z toho co má a takový tanec v kapkách deště taky není k zahození a kdy jindy vytáhnout svůj puntíkovaný pršiplášť když ne právě v takovýchto dnech. Ale teď k tématu.

 Dnes bych se s vámi chtěla podělit  o tajemství mé lednice a spížky. Vždyť co by to bylo za život bez dobrého jídla.

Spíž:
Místo chleba suchary?
Ano jsem hrozná, ale vždycky když si koupím chleba, tak si vezmu pár krajíčků a zbytek se mi vždy zkazí. Proto raději kupuji suchary. Mají větší výdrž a mně chutnají. Momentálně mi ve spíži leží tyto:
Maces je považován za nejstarší chleba, znali jej už staří egypťané, vyrábí se z mouky a vody. Do tohoto je přidaný ještě sušený česnek, je skvělý třeba s hummusem, nebo jinými pomazánkami. Cena je kolem 35 Kč.
Suchárky stojí okolo 8 Kč. V balíčku je pět plátků. Chutnají mi spíše na sladko, s marmeládou, tvarohem...

Křížaly: 
Ano o těch už tady zmínka byla. Tyhle jsou moje nejoblíbenější:
Cena kolem 15 Kč.

Do jogurtu:
Do jogurtu jsou kromě domácího medu či marmelády skvělé i tyhle jahelné pukance:
Miluji cizrnu:
Cizrna je skvělá do salátu, jako příloha k masu, do polévky, nebo jen tak.

Lednice:
Hummus:
Nejčastěji kupuji tenhle a moc mi chutná:
Veggi steak: 
Hledáte li opravdu dobrou náhražku masa, doporučuji tento veggi steak. Je chutný a za rozumnou cenu (26 Kč)
Medajlonky:
Za trošku vyšší cenu (45 Kč) ,ale taky moc dobré jsou tyhle medajlonky:

Tapioka není jenom bubble tea:
Strašně jsem si oblíbila tuto sladkou pochoutku s tapioky s kokosovým mlékem a to ani nejsem zrovna milovník kokosu. Pokud hledáte něco dobrého a malého na svačinku rozhodně doporučuji zkusit.

1 komentář:

  1. Kokosová tapioka mňam,všem co mají rádi kokos doporučuji :)

    OdpovědětVymazat