čtvrtek 11. února 2016

Zdravé svačinky

Honí vás mlsná, ale nechcete příliš zhřešit? Čokoládové tyčinky plné sacharidů a palmového oleje, přesolené brambůrky vymáchané ve spoustě oleje radši oželte. Ale co si tedy vzít, když se ozve chuť na něco dobrého? Existují i zdravější alternativy.

Ovoce: Kousek jablka, ananasu, banánu. Ovocem nikdy nic nezkazíte a dodáte tělu jen potřebné vitamíny.

Sušené ovoce: Nesířené meruňky, nedoslazované banány, jablečné křížaly. Sušené ovoce je často opomíjeno. Obsahuje sice až 4x více cukru než ovoce čerstvé, ale je to stále lepší alternativa, než tyčinka plná chemikálií a palmového oleje. Já nedám dopustit třeba na tyhle jablkové chipsy:
Balení je tak akorát velké na jednu porci, takže vám nezvětrají. Navíc jsou úžasně křupavé, ne jako obvyklé křížaly.

Oříšky: Potřebujete dodat energii? Od toho jsou tady oříšky, Dodají všechny důležité látky pro správnou funkci mozku a tělu dodají energii. Takže pokud Vás čekají zkoušky, nebo výkon hodný maratonského běžce sáhněte po balíčku oříšků. Navíc mají blahodárné účinky na psychiku. Takové hrst kešu oříšků denně dokáže pomoci při depresích i úzkostných poruchách.

Ovocné přesnídávky: Návrat do dětství, Zde však sáhněte spíše po těch nedoslazovaných. Najdete je například ve zdravých výživách či v supermarketech v oddělení s dia potravinami.

Zelenina: řapíkatý celer, baby mrkev, kedlubna, římský salát, kapusta.... Je tolik druhů zeleniny a tolik způsobů jak ji upravit.

Co k zelenině: Pokud hledáte rychlí způsob jak upravit zeleninu na svačinu, tady je můj tip:

Tyto vegetariánské pomazánky jsou k zelenině skvělé. Mě konkrétně chutná nejvíce tahle Hummus, ale ani jiné nejsou špatné. 

Žádné komentáře:

Okomentovat