středa 10. února 2016

Zimní výprodeje aneb co nezapomenout koupit

Začaly nám zimní výprodeje a proto je nejvyšší čas ušetřit nějaký ten peníz a nakoupit si pár kousků na příští zimní sezónu. Určitě si každý přijde na své. A co že si v takových výprodejích pořídit?

Legíny: Nejlépe thermolegíny, protože čím teplejší, tím lepší. Klasika jsou černé, ty z letoška už máte určitě vytahané a rýsují se na nich kolena (tedy alespoň mně vždy), ale k zahození nejsou ani jiné barvy či dokonce norské vzory. Nebojte se s legínami experimentovat, k jednobarevným šatům, či k dlouhé mikině, se vzorované legíny hodí vždy a dokáží skvěle oživit outfit.

Punčochy: Ať už pod kalhoty, pod oteplovačky nebo jen tak k šatům, punčoch není nikdy dost a když narazíte na nějaké krásné, tak stojí za to si je pořídit, obzvláště, když jsou ve slevě.

Návleky:  Skvělé ke kotníčkovým botám, dokáží oživit outfit a dodají vám ženskost.

Klapky na uši: Upřimně je mám daleko raději, než čepici. Nezničí vám účet a příjemně hřejí.

Čepice a rukavice: Ano klasika, ale hodí se vždy. A v obchodech jako new yorker či tezenis je seženete ve výprodeji po 30 korunách. Tak proč ne? A když po létě zjistíte, že se vám nehodí, tak je můžete darovat někomu na vánoce.

Boty: Komu vydrží boty více jak jednu sezónu? Mně tedy určitě ne. :( Mám vždy minimálně dvoje a alespoň jedny musím na konci zimy vyměnit za nové. Takže výprodeje jsou skvělá příležitost. Sice už není takový výběr, jako na podzim, ale za to pořídíte boty kolikrát skoro za hubičku.

Svetry Pletené, huňaté, s norskými vzory..., buď pro sebe, nebo když chcete někomu k vánocům udělat radost měkkým dárkem, obzvláště ty blikací jsou skvělým dárkem.


1 komentář:

  1. Já mám své oblibené boty už asi tři roky, možná trochu víc. Nejlepší jsou pochopitelně kožené, můžou vydržet i 10-15 let (při správné péči).

    OdpovědětVymazat