Přeskočit na hlavní obsah

Akce v eshopech

Avon:

Odličovač: Odličovač make upu jen za 29 Kč k řasence Big and Multiplied.



Jarní nabídka: Dva výrobky péče o rty, tělo nebo vlasy jen za 78 Kč.


Vůně za hubičku: jakékoliv dva parfémy nebo toaletní vody za 598 Kč.


Tělové spreje: správný čas objednat si tělový sprej, vyjde vás na 139 Kč.


Vzorky makeupů: vyberte si ten svůj! Jakékoliv dva vzorky makeupů jen za 10 Kč.


Pro chlapy: Jakékoliv 3 výrobky péče pro muže jen za 159 Kč.



Náramek Prima: jen za 79 Kč v případě že zakoupíte vůni Avon Dreams.


Ta pravá vůně pro Vás: jakékoliv dvě toaletní vody pur blanca a individual blue pro něj za 368 Kč.




Dekorativka: dva výrobky dekorativní kosmetiky jen za 138 Kč.



Planet spa: Každý výrobek pleťové péče planet spa jen za 69 Kč s nákupem jakéhokoliv výrobku z katalogu.



Bližší info a katalog zde

Dermacol:

Výprodej:

Barevné pudry: barevné pudry na vlasy v různých odstínech jen za 19 Kč.



Detox and defence face cream: detoxikační a ochranný krém jen za 164, 50 Kč




Satin duo: oční stíny jen za 29 Kč.



Duo mineral moon effect eye shadow: duo oční stíny s třpytivým měsíčním efektem za  49 Kč.



Moon effect eye shadow: mono oční stíny s měsíčním efektem za 39 Kč.


Saphir elixir day cream: intenzivní zpevňující denní krém za 134,50 Kč.


Gold elixir eye care: péče o oční kontury s kaviárem za 119, 50 Kč.



Enja lift gel for buttock and hips: tvarující gel na hýždě a boky za 99,50 Kč.


Enja slim gel abdomen reshaping: tvarující gel na bříško za 99,50 Kč.



Perly loose eye shadow: perlové sypké oční stíny za 49 Kč.



Moon touch mousse eye shadow: pěnové oční stíny za 29 Kč.



Rapid grow lash mascara:  růstová řasenka za 199 Kč.



Zakoupíte zde na oficiálních stránkách dermacolu

Akce:

Malý dárek k svátku žen: nakupte alespoň za 350 Kč a dostanete jako dárek tělové mléko aroma ritual s vůní belgické čokolády a pomeranče.



Velký dárek k svátku žen: nakupte alespoň za 700 Kč a získáte jako dárek tělové mléko aroma ritual s vůní belgické čokolády a pomeranče a k tomu ještě praktickou kosmetickou taštičku.


Lift and matt 1+1:  k dennímu krému lift and matt si nyní můžete do košíku bez výčitek přihodit i ten noční. Díky akci 1+1 totiž nyní ušetříte 199 Kč což znamená, že noční máte úplně zdarma.



Zakoupíte zde na oficiálních stránkách dermacolu

Freedom:

Doprava zdarma: speciální zaváděcí nabídka. Doprava při nákupu nad 299 Kč zdarma.



Oficiální stránky kosmetiky freedom

Ryor:

Amarantový olej pro pleť a tělo:  amarantový olej jen za 134 Kč.



Denní krém s amarantovým olejem a hedvábím: pro velmi citlivou pleť jen za 82 Kč.



Hydratační krém s aloe vera a UV filtry: chrání pleť před nepříznivými vlivy. Nyní jen za 85 Kč.



Eshop ryoru

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Beauty adventní kalendáře

Při včerejším pozorování třepotajícího se plamínku na první zapálené adventní svíčce, jsem si vzpomněla, jaké to bylo, když jsem si v dětství vyloupávala čokoládu z adventního kalendáře a trošku se mi zastesklo po těch bezstarostných časech. Čokoláda je super!!! Ale dnes už jsem velká holka a co si budeme povídat ten čtvereček čokolády už přece jenom není to pravé.

Když jsem asi před dvěma lety viděla poprvé beauty adventní kalendář, byla jsem fascinována. Připadala jsem si zase jako malá holka ve vánoční pohádce. Tyto kalendáře mě fascinují dodnes a jejich nabídka je rok od roku bohatší.

Tady nabízím pro inspiraci výčet alespoň několika z nich. Snad někoho z Vás uchvátí tak jako mě.

Nyx:
V tomto skvělém adventním kalendáři najdete nejenom krémové rtěnky, rozjasňovač, oční stíny, ale také spoustu další dekorativní kosmetiky. Obsahuje celkem 24 okýnek. Cena 1299 Kč.


Clarins: Pokud máte rádi kosmetiku clarins, tento adventní kalendář Vás určitě potěší. Obsahuje pečující krémy, odličovače …

Zajímavé adventní kalendáře

Blíží se nám advent a Mikuláš. K adventu pro mě neodmyslitelně patří adventní kalendář. Já jako malá zbožňovala vylupování malých čokoládiček z okýnek a vždy jsem měla co dělat, abych je nevyloupala všechny.

V dnešní době však kromě klasických čokoládových adventních kalendářů, najdeme i různé netradiční. Zdá se, že kalendáře už nejsou pouze záležitostí malých dětí, ale potěší i dospělé. Takže pokud nevíte co nadělit svým blízkým na Mikuláše, tady je malá inspirace:

Mixit:
Skvělý nápad na adventní kalendář dostala firma mixit. Tento kalendář udělá radost všem milovníků zdravé výživy. Najdete v něm jak kaše do kapsy, tak musli, těšit se však můžete i na mrazem sušené ovoce a výborné mixitky. Cena: 749 Kč.


Lush: Na Lush jsem tady nejednou pěla ódy. Jde o značku přírodní, ručně vyráběné kosmetiky, která netestuje na zvířatech, je vegetariánská, v některých případech dokonce veganská. Jejich produkty vždy nádherně voní. Letos pro Vás přichystali dvanáctidenní adventní kalendář plný voňavých…

Dermacol 16h neslíbatelná rtěnka.

Nikdy jsem rtěnky nenosila, vždycky jsem jen obdivovala ženy, které je dokázaly nosit, tedy spíše jednu konkrétní ženu s obrovským Ž. Poté co na svém youtube kanálu SvetpodleLu zveřejnila tutoriál, jak tuhle rtěnku používat, rozhodla jsem se, že do toho půjdu a musím říct jedno, nelituji. 16 hodinové rtěnky od Dermacolu jsou prostě úchvatné, vydrží snad všechno. Mám zatím odstíny 1 a 6, ale pochybuji, že odolám i těm ostatním.

Můžu říct jen jedno Lu mnohokrát děkuji, díky Vám jsem začala nosit rtěnky a to už je co říct. A co vy, nosíte rtěnky? Už máte tento zázrak od dermacolu? Jak jste s ním spokojené?