čtvrtek 3. března 2016

Tuhé parfémy aroma ritual od dermacolu

Už jste je také zahlédli? Vypadají jako stíny, jsou velké tak akorát do kabelky a překrásně voní. Pokud milujete sprchové gely aroma rituál od dermacolu, tak by jste si tuhle novinku neměli nechat ujít.

Není nad to mít vždy po ruce nějaký ten parfém a tento se vám v pohodě vleze do kabelky, kosmetické taštičky, nebo třeba i kapsy. Hlavní je, že se nemusíte bát, že se vylije. Má jemnou balzámovou konzistenci, která se dobře roztírá a obsahuje vysokou koncentraci parfému. Seženete je od 80 Kč v eshopech a v drogeriích.

Navíc parfémek má moc pěkný reliéf a každá vůně má svou barvu, obsah balení je 2g. Obal vypadá celkem robustně takže předpokládám že i dost vydrží, to však zatím nemám vyzkoušeno. Zajímá mě jak si obstojí v horkých letních dnech, jestli se nebude parfém roztékat.

Vůně:
black cherry

fresh watermelon

mandarin sorbet

rhubarb and strawberry

grape and lime

6 komentářů:

  1. Tak to je pecka! Určitě by se mi takový výrobek hodil.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhy parfem uz ma i dermacol, zajimava novinka, mozna se po ni podivam.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, nevedela som, že majú aj toto! To musím mať. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem dostala od nej kamarádky to black cherry :)Vůně je úžasná ale přijde mi, že to moc dlouho nevydrží, nicméně do kabelky paráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. S přítelem jsme už na tyto parfémky koukaly, přítelovi se strašně líbí a voní mu, ale mně se nelíbí a nevoní mi :D. Jsem už zmlsaná parfémy z parfumerky.

    OdpovědětVymazat