Přeskočit na hlavní obsah

Únorové nej

Nejkratší měsíc v roce je už za námi a letos měl dokonce o den více než obvykle. Doufám, že jste si užili svůj den navíc. A zatímco na začátku února jsem psala, že nám pomalu začíná svítit sluníčko, teď na začátku března je všechno jinak. Zima, déšť a dokonce sněhové kalamity. Počasí si z nás nejspíš dělá srandu a to je apríl až za měsíc.
Ale dost povídání o počasí. Pojďme se radši podívat jak vypadal můj únor. Jaké výrobky jsem používala?

Péče o tělo a vlasy:
Začínáme sprchovým gelem. Moje oblíbená balea, tentokrát ve svěží jarní vůni. Skvělá vůně pro povzbuzení nálady a prozáření těchto deštivých, pochmurných dnů.

Můj oblíbený a hojně využívaný deosprej. Další výrobek od balei. Tento měsíc u mě převažovali spíše ovocné vůně. Miluji tento antiperspirant, kéž by jej zařadili do stálého sortimentu. Ta vůně pomela je prostě nezaměnitelná, svěží a osobitá.

Vana jako skvělá relaxace nesmí alespoň jednou za čas chybět. A po všech těch šumivkách přišla na řadu konečně pěna. Tuto pěnu jsem dostala už dříve, ale konečně na ni došla řada. Voní nádherně po perníčcích, vůně je kořeněná, ale jemná a nevtíravá. Skvělá připomínka vánočních svátků.

Tento obří šampón jsem si koupila ze zvědavosti. Četla jsem na něj na internetu ódy. Celý litr tohoto zázraku a dokonce za rozumnou cenu, to jsem prostě musela mít. Bohužel musím přiznat, že pro mě to zas až takový zázrak nebyl. Vlasy mi po něm přišly hrubé a po čase dokonce vysušené.

Tahle pleťová voda byl dárek a musím přiznat, že nebyla zase tak špatná. Obsahuje oleje a panthenol, což v těchto studených měsících není k zahození.

Dekorativka:

Skvělý kompaktní pudr, který se přizpůsobí, pro bleduli jako jsem já naprosto ideální. Určitě doporučuji vyzkoušet. Myslím, že nejsem jediná kdo na kompaktní pudry, ať už od essence, nebo třeba od umy pěje ódy. 

Zapomněla jsem si doma svůj make up, pro mě jako bleduli, pro kterou je každý normálně dostupný make up tmavý katastrofa. Nakonec jsem v drogerce sáhla po tomhle. Barevně je světloučký i když tak na první pohled nevypadá. Celkem dobře přilne k pleti a vypadá přirozeně. Zklamalo mě ovšem malé krytí, ale při kombinaci s mým oblíbeným a mnou používaným coverem od dermacolu vytvoří nádherný přirozený vzhled.

Jídlo:

Novinka v DM, skvělé jako rychlá svačinka a hlavně zdravé. Mohla bych se jimi cpát od rána do večera. 


Skvělá a rychlá snídaně. Stačí zalít teplou vodou a máte hotovo. Navíc chia semínka jsou velmi zdravá.

Komentáře

  1. Transparentní pudr od Essence musím zkusit :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Sprchové gely od Baley jsou super, taky je mám moc ráda :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý seznam. Na pytlíček Babylove jsem koukala, ale pak si to rozmyslela. Příště asi vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  4. Kallos je super a za takú cenu obrie balenie! :) A dúfam, že niekedy skúsim essence púder :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sprcháče od Baley jsou nejlepší! :) Ale docela mě zaujala ta "svačinka" z DM, pro ni si taky musím dojít :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. čo to je ja značku tá chia kašša? :) ešte som ju nevidela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značka semix, koupila jsem ji v DM drogerii.

      Vymazat
  7. Sprchové gely od Balei jsou vždy krásně voňavé, mám je moc ráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Sprchové gely od Balei jsou vždy krásně voňavé, mám je moc ráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Milujem vôňu malín :) Gél musí voňať úžasne :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíce mě láká ten sprchový gel. Ta vůně musí být kouzelná!

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ta pěna do koupele musí vonět opravdu nádherně :) A ty sušené jahody vypadají skvěle, určitě po nich v DM-ku mrknu, já si teď hrozně oblíbila bílou čokoládu s borůvkami z Rossmannu, ta je boží :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Sprchové gély od Balea úplne milujem, tie sú užasné !
    Patty

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. V dm ale mám pocit, že jsem ji viděla i v hrušce.

      Vymazat
  14. Jéj, malinový gél od Balea som mala a bol super :)

    OdpovědětVymazat
  15. Po těch ovocných chipsech Babylove se musím podívat! Takové věci zbožňuju a nevím jak se mi to stalo, že jsem si tohoto pytlíčku v dm ještě nevšimla. Ten sprcháč Balea jsem sice neměla, ale měla jsem ve stejné verzi tělové mléko a to jsem měla ráda v létě, bylo takové lehoučké ale přitom dobře hydratovalo a ta vůně byla uplně stejná, jako když si dělám domácí limonádu z malin a máty :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Beauty adventní kalendáře

Při včerejším pozorování třepotajícího se plamínku na první zapálené adventní svíčce, jsem si vzpomněla, jaké to bylo, když jsem si v dětství vyloupávala čokoládu z adventního kalendáře a trošku se mi zastesklo po těch bezstarostných časech. Čokoláda je super!!! Ale dnes už jsem velká holka a co si budeme povídat ten čtvereček čokolády už přece jenom není to pravé.

Když jsem asi před dvěma lety viděla poprvé beauty adventní kalendář, byla jsem fascinována. Připadala jsem si zase jako malá holka ve vánoční pohádce. Tyto kalendáře mě fascinují dodnes a jejich nabídka je rok od roku bohatší.

Tady nabízím pro inspiraci výčet alespoň několika z nich. Snad někoho z Vás uchvátí tak jako mě.

Nyx:
V tomto skvělém adventním kalendáři najdete nejenom krémové rtěnky, rozjasňovač, oční stíny, ale také spoustu další dekorativní kosmetiky. Obsahuje celkem 24 okýnek. Cena 1299 Kč.


Clarins: Pokud máte rádi kosmetiku clarins, tento adventní kalendář Vás určitě potěší. Obsahuje pečující krémy, odličovače …

Zajímavé adventní kalendáře

Blíží se nám advent a Mikuláš. K adventu pro mě neodmyslitelně patří adventní kalendář. Já jako malá zbožňovala vylupování malých čokoládiček z okýnek a vždy jsem měla co dělat, abych je nevyloupala všechny.

V dnešní době však kromě klasických čokoládových adventních kalendářů, najdeme i různé netradiční. Zdá se, že kalendáře už nejsou pouze záležitostí malých dětí, ale potěší i dospělé. Takže pokud nevíte co nadělit svým blízkým na Mikuláše, tady je malá inspirace:

Mixit:
Skvělý nápad na adventní kalendář dostala firma mixit. Tento kalendář udělá radost všem milovníků zdravé výživy. Najdete v něm jak kaše do kapsy, tak musli, těšit se však můžete i na mrazem sušené ovoce a výborné mixitky. Cena: 749 Kč.


Lush: Na Lush jsem tady nejednou pěla ódy. Jde o značku přírodní, ručně vyráběné kosmetiky, která netestuje na zvířatech, je vegetariánská, v některých případech dokonce veganská. Jejich produkty vždy nádherně voní. Letos pro Vás přichystali dvanáctidenní adventní kalendář plný voňavých…

Dermacol 16h neslíbatelná rtěnka.

Nikdy jsem rtěnky nenosila, vždycky jsem jen obdivovala ženy, které je dokázaly nosit, tedy spíše jednu konkrétní ženu s obrovským Ž. Poté co na svém youtube kanálu SvetpodleLu zveřejnila tutoriál, jak tuhle rtěnku používat, rozhodla jsem se, že do toho půjdu a musím říct jedno, nelituji. 16 hodinové rtěnky od Dermacolu jsou prostě úchvatné, vydrží snad všechno. Mám zatím odstíny 1 a 6, ale pochybuji, že odolám i těm ostatním.

Můžu říct jen jedno Lu mnohokrát děkuji, díky Vám jsem začala nosit rtěnky a to už je co říct. A co vy, nosíte rtěnky? Už máte tento zázrak od dermacolu? Jak jste s ním spokojené?