středa 13. dubna 2016

Březnové nej

Je tady konečně duben a s ním i sluníčko. Je načase zhodnotit výrobky, které jsem používala v měsíci březnu. Jaké to byly a jak se mi líbily?

Sprcháč:
Tento měsíc vévodil mé koupelně tento skvost od dermacolu. Miluji tu jeho teplou slaďoučkou vůni.

Šampón:
Po šampónu jsem tentokrát sáhla v lidlu a musím přiznat, že to nebyla špatná volba. Asi už zůstanu značce cien věrná.

Henna:
Moje vlasy konečně zasloužily zase něco jiného než chemii, tak jsem ji po dlouhé době prostřídala zase s hennou.

Proti rozšířeným pórům tento měsíc úspěšně bojoval garnier pure.

Stíny:
Tomuto měsíci vévodili stíny vanilla milkshake od essence, které dodávají víčku přirozený a lehce třpytivý vzhled.

Rtěnka:
Na rtech si nemůžu vynachválit tuto úžasnou a zároveň nenápadnou rtěnku, která musí slušet snad každé blondýnce.

3 komentáře:

  1. Ta rtěnka vypadá velmi hezky. Zajímavé typy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od cien jsem ještě žádný produkt na vlasy nezkoušela, ale mám to v plánu.. Škoda, že nedáváš vlastní fotky produktů :-(

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat