pátek 1. dubna 2016

Jaro na zahradě

Přišlo jaro a s ním i spousta práce na zahradě. Jako malá jsem nenáviděla, když naši zaveleli, že se jde pracovat na zahradu. Upřimně nenávidím to dodnes. Když jsem byla malá zabral vždy nějaký ten příslib odměny v podobě něčeho dobrého. Rok od roku jsem však náročnější a jen tak nějaká sladkost mi špatný pocit ze zničených, špinavých nehtů, rozedraných rukou, případně spálených zad nespraví. Tak hold nezbývá ,než si hledat i na této práci něco hezkého. A protože jsem holka, jako každá jiná, i já zbožňuji hezké oblečení a doplňky, tak proč nevypadat dobře i při práci na zahradě. A to ať už pracuji do úmoru, nebo to pouze předstírám.



Gumáky: 
Jsou naprostou nezbytností a když na to přijde i vhodným módním doplňkem.
Tyto seženete na serveru Garden Girl za 1180 Kč.

Stylové gumáky od firmy Novesta za 1863 Kč

Úžasné modré pro všechny zimní typy. Seženete na best-boty.cz za 829 Kč.

Lacláče:  Když jde o zahradu, není nad pohodlné kalhoty s laclem.
Tyto seženete v HM za 899 Kč.
Nepřehlédnutelná budete i s těmito od uhse. Cena 799 Kč.

Slamák: Když je člověk zabraný do práce zapomene na to jak slunce žhne. Proto nezapomínejte v horkých dnech na pokrývku hlavy, ať předejdete úžehu.
Tento seženete na serveru bezpotisku.cz za 195 Kč.
Slamák s přezkou z postovnezdarma.cz za 225 Kč.
S tímto slamákem určitě zazáříte. Bonprix za 349 Kč.

Rukavice: Při zahradničení nejvíce trpí ruce, proto si pořiďte nějaké pěkné rukavice.
Tyhle v desigual stylu koupíte ve 4home za 59 Kč.

Kytičkové nabízí Dajar. Cena 95 Kč.
S jahůdkami vám to půjde od ruky. Teshop.cz za 32 Kč.




2 komentáře:

  1. Ty první gumáky to je pecka, ty chci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek. Já na zahradu spíš v tom nejhorším, protože jsem pak vždy strašně špinavá a zaprášená:) Ale tvoje tipy jsou pekne.

    OdpovědětVymazat