úterý 17. května 2016

Můj DM box

Tak je to tady! Konečně se mi poštěstilo a byla jsem vylosována a získala jsem svůj dm box za 200 bodů. Byla jsem šťastná jako blecha a dneska jsem hned letěla do dm pro tu nádheru, kterou jsem pak hrdě nesla domů. Připadala jsem si najednou tak nějak důležitě.



Doma jsem z papírové tašky vytáhla pěknou krabičku, kterou určitě využiji, k obdarování někoho blízkého.



Po otevření na mě vybafla hezky navržená brožurka a dárečky schované pod fialovým papírem převázaným zelenou stuhou (miluji fialovou barvu)


V brožurce jsou vyobrazeny výrobky, které najdete v dm boxu spolu s krátkým popiskem.


A pak došlo konečně na rozvazování:


Po rozvázání stužky a odhrnutí papíru na mě koukaly tyto skvosty:



Dermacol sprchový gel aromaritual: V mém boxu se nacházel ve vůni rozpustilý citrón a už se nemohu dočkat, až jej vyzkouším. Voní úžasně svěže po citrusech. Je to přímo příval pozitivní energie.


Semix chia kaše s borůvkami a syrovátkou: Tuhle kaši jsem již měla, psala jsem o ní dokonce i tady na blogu. Mně naprosto vyhovuje, protože není moc sladká. Takže pro mě určitě příjemné překvapení.



Essence řasenka forbidden volume false lash: Hned jak dopotřebuji svoji, tak ji určitě vyzkouším (nebo možná ještě dřív). Slibuje efekt umělých řas, díky vláknům, které obsahuje.


Carin dámské hygienické vložky ultra green tea: U mě tedy vložky nic moc, ale určitě si u někoho z mých blízkých místo najdou. Slibují, vůni po zeleném čaji a ultra tenkost.


Balea professional balzám na vlasy svěžest a obnova: Mám moc ráda výrobky na vlasy od balea a tento balzám navíc úplně nádherně voní po mátě, navíc je bez silikonů.



Balea professional šampón na vlasy svěžest a obnova: Spolu s již jmenovaným balzámem tvoří voňavou a jistě i skvělou dvojku.




K2r ubrousky colour catcher: Tyto ubrousky se dávají do prádla, aby jste se vyhnuli případnému obarvení od nějakého záškodnického kousku, který pouští. Vhodné pro domácnosti, kde muži rádi překvapují své ženy domácími pracemi.



Balea voda ve spreji aqua: Na tuto osvěžující vodu jsem se dívala již několikrát, ale její nákup jsem odkládala až na léto. Dm myslí dopředu, takže teď (pokud to vydržím) budu mít vodu připravenou již v ledničce na horké dny.


Diadermine lift+ ultra zpevňující kapsle proti vráskám na obličej a dekolt: Obsahuje intenzivní komplex vitamínů a poskytuje unavené pokožce potřebnou energii.


Indulona krém na nohy: Už se těším až dám své nohy pomocí tohoto krému do parády před letní sezónou.


Dárky navíc:

Adidas adipure: Vzorek deodorantu adidas, velikostí tak akorát do kabelky, navíc bez hliníkových solí.


True replay: Vzorek pánské voňavky s moc hezkou kořeněnou vůní.


4 komentáře:

  1. Řekla bych že byl celkem povedený :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Box byl celkem povedený :) Já na něj vždycky zapomenu, tak snad už se mi taky poštěstí :)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna včera mi přišlo upozornění na email, že se soutěží o další, tak se přihlas. Držím palce ať to vyjde.

      Vymazat