Přeskočit na hlavní obsah

Podzimně zimní inspirativní wishlist

Nádherné legíny s motivem mickey mouse, perfektní k oživení outfitu.



Nádherné šaty. Každá z nás si zaslouží být alespoň na chvíli princeznou.


Za rebelku.


Být za hvězdu:



Tyto kousky koupíte zde na zoot


Bezva kabátky:


Že by konečně funkční bunda, která vypadá skvěle:





koupíte zde v bonprix

Kozačky:




koupíte zde v deichmannu ve všech velikostech

Úžasný tunel:


Taky tolik zbožňujete obrovské šály do kterých se můžete celá zabalit?




koupíte tady v aliexpressu

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Beauty adventní kalendáře

Při včerejším pozorování třepotajícího se plamínku na první zapálené adventní svíčce, jsem si vzpomněla, jaké to bylo, když jsem si v dětství vyloupávala čokoládu z adventního kalendáře a trošku se mi zastesklo po těch bezstarostných časech. Čokoláda je super!!! Ale dnes už jsem velká holka a co si budeme povídat ten čtvereček čokolády už přece jenom není to pravé.

Když jsem asi před dvěma lety viděla poprvé beauty adventní kalendář, byla jsem fascinována. Připadala jsem si zase jako malá holka ve vánoční pohádce. Tyto kalendáře mě fascinují dodnes a jejich nabídka je rok od roku bohatší.

Tady nabízím pro inspiraci výčet alespoň několika z nich. Snad někoho z Vás uchvátí tak jako mě.

Nyx:
V tomto skvělém adventním kalendáři najdete nejenom krémové rtěnky, rozjasňovač, oční stíny, ale také spoustu další dekorativní kosmetiky. Obsahuje celkem 24 okýnek. Cena 1299 Kč.


Clarins: Pokud máte rádi kosmetiku clarins, tento adventní kalendář Vás určitě potěší. Obsahuje pečující krémy, odličovače …

Zajímavé adventní kalendáře

Blíží se nám advent a Mikuláš. K adventu pro mě neodmyslitelně patří adventní kalendář. Já jako malá zbožňovala vylupování malých čokoládiček z okýnek a vždy jsem měla co dělat, abych je nevyloupala všechny.

V dnešní době však kromě klasických čokoládových adventních kalendářů, najdeme i různé netradiční. Zdá se, že kalendáře už nejsou pouze záležitostí malých dětí, ale potěší i dospělé. Takže pokud nevíte co nadělit svým blízkým na Mikuláše, tady je malá inspirace:

Mixit:
Skvělý nápad na adventní kalendář dostala firma mixit. Tento kalendář udělá radost všem milovníků zdravé výživy. Najdete v něm jak kaše do kapsy, tak musli, těšit se však můžete i na mrazem sušené ovoce a výborné mixitky. Cena: 749 Kč.


Lush: Na Lush jsem tady nejednou pěla ódy. Jde o značku přírodní, ručně vyráběné kosmetiky, která netestuje na zvířatech, je vegetariánská, v některých případech dokonce veganská. Jejich produkty vždy nádherně voní. Letos pro Vás přichystali dvanáctidenní adventní kalendář plný voňavých…

Dermacol 16h neslíbatelná rtěnka.

Nikdy jsem rtěnky nenosila, vždycky jsem jen obdivovala ženy, které je dokázaly nosit, tedy spíše jednu konkrétní ženu s obrovským Ž. Poté co na svém youtube kanálu SvetpodleLu zveřejnila tutoriál, jak tuhle rtěnku používat, rozhodla jsem se, že do toho půjdu a musím říct jedno, nelituji. 16 hodinové rtěnky od Dermacolu jsou prostě úchvatné, vydrží snad všechno. Mám zatím odstíny 1 a 6, ale pochybuji, že odolám i těm ostatním.

Můžu říct jen jedno Lu mnohokrát děkuji, díky Vám jsem začala nosit rtěnky a to už je co říct. A co vy, nosíte rtěnky? Už máte tento zázrak od dermacolu? Jak jste s ním spokojené?