neděle 20. listopadu 2016

Zajímavé adventní kalendáře

Blíží se nám advent a Mikuláš. K adventu pro mě neodmyslitelně patří adventní kalendář. Já jako malá zbožňovala vylupování malých čokoládiček z okýnek a vždy jsem měla co dělat, abych je nevyloupala všechny.

V dnešní době však kromě klasických čokoládových adventních kalendářů, najdeme i různé netradiční. Zdá se, že kalendáře už nejsou pouze záležitostí malých dětí, ale potěší i dospělé. Takže pokud nevíte co nadělit svým blízkým na Mikuláše, tady je malá inspirace:

Mixit:
Skvělý nápad na adventní kalendář dostala firma mixit. Tento kalendář udělá radost všem milovníků zdravé výživy. Najdete v něm jak kaše do kapsy, tak musli, těšit se však můžete i na mrazem sušené ovoce a výborné mixitky. Cena: 749 Kč.


Lush:
Na Lush jsem tady nejednou pěla ódy. Jde o značku přírodní, ručně vyráběné kosmetiky, která netestuje na zvířatech, je vegetariánská, v některých případech dokonce veganská. Jejich produkty vždy nádherně voní. Letos pro Vás přichystali dvanáctidenní adventní kalendář plný voňavých překvapení. Cena je trošku vyšší 1995 Kč, ale za to potěšení opravdu stojí.


Myprotein adventní kalendář:
Jedinečný adventní kalendář pro sportovce, který nenaruší váš trénink. Tato čokoláda obsahuje více bílkovin než sacharidů a tak přispívá k udržování svalové hmoty. Navíc je vhodná pro vegetariány. Tento kalendář zajisté potěší každého sportovce. Cena: 139 Kč


Pro milovníky čaje:
Jako skvělý nápad mi přijde i čajový adventní kalendář. Na zimní období je opravdu skvělý a je na výběr z mnoha variant a kombinací čajů.  Cena do 300 Kč.

2 komentáře: